Mi történt az oldallal?

2024.02.01

Megpróbálom röviden összefoglalni. A webnode egy ingyenes weboldal szerkesző ugyebár, ahol én is - azaz az oldal is- az ingyenes csomagot használja. Ez bizonyos korlátokat jelent, amik eddig sosem okoztak problémát. Az egyik ilyen a havi adatkorlát, amely 1GB, amit még sosem ért el az oldal, viszont most a Loop 7 iránti megnövekedett érdeklődés miatt ez megtörtént, így a webnode lelőtte teljesen az oldalt. Mivel a mai nappal már február van, ismét elérhető lett.
Próbálkoztam a probléma orvosolásával, gondolkodtam, hogy előfizetnék egy csomagra az anime idejére, sajnos azonban csak egy évre lehet ezt megtenni, amire viszont már nincsen anyagi keretem és igazából nincs is rá szükség. Szóba jött más oldalra költözés is, csakhogy nem kizárt, hogy a probléma ott is előjöhetne, valamint elég sok munka lenne mindent átköltöztetni, és szerintem ti is és én is megszoktuk már ezt az oldalt.
Így amennyiben ebben a hónapban is megtörténne ez a kis eset, kérlek legyetek türelemmel és nézzetek el nekem, én is így állok a helyzethez, mint Mashiro a képen ><
Egyébként amíg nem volt elérhető az oldal felkerült a Loop 7 3. és 4. része is, jó szórakozást hozzájuk utólag is!
Üdv, Seri

© 2024 Seri Mimi. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el